Auditorul poate defini o structură dinamică a dosarelor de audit pe care, ulterior, o poate reutiliza în cadrul mai multor misiuni de audit. Această structură de dosar funcționează ca un șablon de lucru (“template”) pe care se poate dezvolta orice misiune de audit fără a mai redefinii programul, foile de lucru și structura testelor aplicate. În acest fel auditorul își definește propria sa abordare și procedură de audit respectând cu rigurozitate standardele de audit.
Gestionarea foilor de lucru și a tuturor elementelor dosarului (secțiuni, fișiere numerice, fișiere externe, teste, note etc.) se realizează printr-un sistem riguros de referențiere automată. Acest sistem nu permite dublarea referințelor păstrându-se integritatea dosarului.
Sistemul permite prelucrarea și analiza unui volum mare de date, preluate din bazele de date ale clienților, acoperind cu o acuratețe ridicată aserțiunile din cadrul misiunii de audit.
Se reduce cu peste 70% timpul necesar managementului dosarelor de audit, activităților de referențiere și ordonare a dosarelor, de prelucrare a datelor și aplicare a testelor.
De asemenea aplicația permite lucrul în rețea, integrând și gestionând, în mod partajat, operațiile echipei de audit asupra secțiunilor dosarului. În acest fel pe același dosar pot sa lucreze mai mulți auditori din locații diferite.
Aplicația funcționează ca o platformă-suport pentru echipa de audit, putând fi integrate în cadrul ei module (utilitare de audit specifice secțiunilor dosarului) dezvoltate și disponibile ulterior instalării inițiale.